Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 4696 zł

  • Kod oferty: 7552
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 31oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 31oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 31oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Komfortowy hotel znanej marki, jeden z bardziej cenionych tej klasy na wyspie Phuket. Znajduje się przy pięknej plaży Karon, w otoczeniu palm kokosowych. Położenie na zboczu wzgórza gwarantuje wspaniałe widoki na plażę i lagunę.

Położenie

Położony w rejonie Karon, około 400 m od pięknej, piaszczystej plaży Karon Beach, w niewielkiej odległości od sklepów, targu nocnego, 15 min od słynnego z życia nocnego rejonu Patong, ok. 45 km do międzynarodowego lotniska.

Wyposażenie

Recepecja, lobby, restauracja z kuchnią tajską oraz międzynarodową, bar nad basenem, winda, sala konferencyjna, parking, pralnia, Wi-Fi bezpłatnie na terenie całego hotelu.

Pokoje

Superior - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, Wi-Fi, telefon, balkon lub taras z widokiem na ląd/ogród. Możliwa jedna dostawka za dopłatą. Powierzchnia - ok. 23 m kw. 
Deluxe  - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, Wi-Fi, telefon, balkon lub taras z widokiem na ogród i częściowym widokiem na morze. Możliwa jedna dostawka. Powierzchnia - ok. 26 m kw.   
Deluxe family - większa sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka, telewizor, mała lodówka, telefon, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, balkon lub taras z widokiem na ogród lub częściowym widokiem na morze. Ppowierzchnia - ok. 40 m kw.  Możliwość zakwaterowania 2 dorosłych i 2 dzieci.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje w formie bufetu
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
Napoje płatne dodatkowo. 

Sport i rozrywka

3 baseny z widokiem na malowniczą lagunę i plażę Karon, siłownia, bilard, spa (aromaterapia, zabiegi kosmetyczne, masaże).
Uwaga, od 10.06 do 10.07.2022 są prowadzone prace remontowe 2 basenów (każdy po kolei). W tym czasie mogą wystąpić niedogodności i hałas. Podczas remontu jednego basenu - dwa pozostałe są do dyspozycji gości.  

Dla dzieci

Brodzik

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Dodatkowe informacje

Depozyt:
Większość hoteli w Tajlandii pobiera depozyt podczas zameldowania, zwracany wraz z wymeldowaniem. Jego wysokość zależy od kategorii i decyzji hotelu. Najczęściej to ok. 200 USD. Jest on pobierany na poczet ew. szkód.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl