-
cena od: 4734 zł
- Kod oferty: 11541
- Ocena: brak
-
Pogoda w styczniu: 31oCPogoda w lutym: 31oCPogoda w marcu: 32oCPogoda w kwietniu: 33oCPogoda w maju: 33oCPogoda w czerwcu: 32oCPogoda w lipcu: 32oCPogoda w sierpniu: 32oCPogoda w wrześniu: 32oCPogoda w październiku: 31oCPogoda w listopadzie: 32oCPogoda w grudniu: 31oC
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- KATEGORIA
- 4*
- REGION
- Pattaya
- OPIS
-
Rozległy hotel położony w zielonym ogrodzie dzięki czemu goście będą mieli zapewnioną ciszę i spokój. Oferuje on wiele restauracji serwujących dania z całego świata. W centrum SPA możemy skorzystać z wielu orientalnych zabiegów w tym słynny tajski masaż. Dla aktywnych gości przygotowano siłownię lub aerobik na basenie.
- hotel
- lokalizacja
3 km od centrum Pattaya, 50 m od North Pattaya, 120 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 12800 m2.
- kategoria hotelu
4*
- kategoria lokalna hotelu
4*
- opis hotelu
- Data otwarcia
1988 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (2), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (bezpłatne), baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
- Kawiarenka internetowa bezpłatna
- plaża
500 m od hotelu.
- pokoje
Zlokalizowane są w 9 budynkach:
- 8 aneksów (liczba pięter: 2)
- budynek deluxe (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje superior dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- suity dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- suity pool dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras
- Wyżywienie
- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (2)
- śniadanie
- śniadanie (06:30-10:30)
- śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiadokolacja (18:00-22:00)
- śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-22:00)
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- La Baguette - francuska
- La Ferme - międzynarodowa
- Grappa - włoska
- In-room dining - międzynadowa
- z myślą o dzieciach
- brodzik
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
- aktywnie i animacyjnie
- w cenie
- siłownia
- jacuzzi
- płatne
- centrum SPA
- masaż
- dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
- Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
- Aktualizacja opisu
07.02.2023 16:04
- usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
- Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl