-
cena od: 5201 zł
- Kod oferty: 20182
- Ocena: brak
-
Pogoda w styczniu: 31oCPogoda w lutym: 31oCPogoda w marcu: 32oCPogoda w kwietniu: 33oCPogoda w maju: 33oCPogoda w czerwcu: 32oCPogoda w lipcu: 32oCPogoda w sierpniu: 32oCPogoda w wrześniu: 32oCPogoda w październiku: 31oCPogoda w listopadzie: 32oCPogoda w grudniu: 31oC
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- KATEGORIA
- 4*
- REGION
- Pattaya
- OPIS
-
Stylowy hotel zlokalizowany w zadbanym ogrodzie. Dobry wybór na podróż poślubną, znajdziemy tu wszystko co będzie potrzebne do udanego wypoczynku. Świetnym miejscem do wypoczynku będzie jeden z basenów lub hotelowe centrum SPA. Dobra baza wypadowa do zwiedzania miasta.
- hotel
- lokalizacja
5 km od centrum Pattaya, 45 km od lotniska w Pattaya, 130 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 72000 m2.
- kategoria hotelu
4*
- kategoria lokalna hotelu
4*
- opis hotelu
- Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), centrum biznesowe (płatne), zjeżdżalnia wodna, czynna w godzinach 10:00-19:00, baseny (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
- plaża
1 km od hotelu, publiczna.
- pokoje
Zlokalizowane są w 4 budynkach (liczba pięter: 5, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- Tropical Deluxe Garden View dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Executive Deluxe dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Ocean Deluxe dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Deluxe Suite dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (4)
- śniadanie
- śniadanie (06:00-11:00)
- śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:00-11:00), obiadokolacja (18:00-22:00)
- śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:00-11:00), obiad, kolacja (18:00-22:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
- aktywnie i animacyjnie
- w cenie
- korty do tenisa ziemnego (6)
- tenis stołowy
- rzutki
- siłownia
- jacuzzi
- płatne
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- lekcje tenisa
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- salon piękności
- dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
- Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
- Aktualizacja opisu
24.02.2023 16:04
- usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
- Sale konferencyjne
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl