Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 5162 zł

  • Kod oferty: 1727
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 31oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 33oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 34oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 34oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 33oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 33oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 32oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 31oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 31oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane
KATEGORIA

3*

REGION

Bangkok

OPIS


hotel




lokalizacja


Bangkok, 26 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.




kategoria hotelu


3*



kategoria lokalna hotelu


3*




opis hotelu

Data otwarcia


2009 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (bezpłatne). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.






internet



- Wi-Fi w hotelu bezpłatne



pokoje



Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)

Typy pokoi:


- pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)



Wyżywienie


- restauracja główna/a la carte, bar

śniadanie


- śniadanie (04:00-12:00)




śniadanie i obiadokolacja


- śniadanie (04:00-12:00), obiadokolacja (18:00-21:00)



śniadanie, obiad i kolacja


- śniadanie (04:00-12:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa



aktywnie i animacyjnie




w cenie



- miniboisko do piłki nożnej




dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 3 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak. Przypadek zostanie zgłoszony bezpośrednio do głównego Menagera
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W


Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->


Uwaga!



Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.


Aktualizacja opisu


24.02.2023 16:03


usługi dostępne w hotelu



Niepełnosprawni


Wi-Fi


Przy plaży


Serwis plażowy


Sale konferencyjne


Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl