Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 9193 zł

  • Kod oferty: 14982
  • Ocena: brak
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Niewielki, kameralny hotel z bezpośrednim dostępem do pięknej plaży, w otoczeniu egzotycznej roślinności. Cichy i klimatyczny.

Położenie

Przy najdłuższej plaży - Grand Anse w sąsiedztwie dziewiczego lasu tropikalnego, na zachodnim wybrzeżu Praslin. Transfer promem z międzynarodowego lotniska na Mahe i dalej samochodem trwa około 75 minut. Z uwagi na godziny kursowania promu informujemy, że w przypadku wieczornych i nocnych przylotów konieczne jest oczekiwanie na poranny transfer. W przypadku nocnych wylotów konieczne jest oczekiwanie na wylot na Mahe.

Wyposażenie

Bar Wahoo z widokiem na ocean i wysepki, restauracja Ambience (dania kuchni kreolskiej i międzynarodowej).

Pokoje

Usytuowane zadbanym, egzotycznym ogrodzie z drzewami takamaki, w 8 budynkach składających się z 4 pokoi. Każdy z nich (powierzchnia 45 m2) ma oddzielne wejście, łoże z baldachimem, łazienkę (prysznic, suszarka), wiatrak sufitowy, ekspres do kawy/herbaty, małą lodówkę, telefon, sejf, TV, taras lub patio. W przypadku zakwaterowania 4 osób, dziecko śpi z rodzicami.

Wyżywienie

BB: Śniadania
HB: Śniadania i obiadokolacje

Sport i rozrywka

Basen otoczony tarasem ocienionym palmami, tuż przy zejściu na plażę. Bus hotelowy kursuje codzienni rano do Cote d'Or Beach (powrót wieczorem). Sporty wodne - w pobliskich agencjach turystycznych lub hotelach. Uwaga, niekiedy w wodzie i na plaży przy hotelu mogą być wodorosty.

Dla dzieci

Łóżeczko, fotelik.

Errata

Update z 25.05.22:
Hotel przeprowadza renowację pokoi. Prace prowadzone są kolejno w różnych częściach hotelu - pozostała część hotelu jest dostępna dla gości. Zakończenie prac renowacyjnych w pokojach planowane jest na 10 lutego 2023.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty za zrównoważony rozwój środowiska turystycznego płatnej na miejscu, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego ok 1 Euro/dzień/osoba (dotyczy tylko wyspy Silhouette).

WAŻNE - Health Travel Authorisation

Warunkiem wjazdu do kraju jest wypełnienie Health Travel Authorisation: https://seychelles.govtas.com/.
Turyści, zarówno dorośli, jak i dzieci, zobowiązani są do zarejestrowania podróży maksymalnie 7 dni przed datą wylotu, ale nie później niż 72 godziny przed planowaną godziną wylotu z Polski. Do rejestracji wymagane są następujące dokumenty: paszport, dane dot. lotu, potwierdzenie rezerwacji pobytu, karta debetowa/kredytowa do dokonania opłaty rejestracyjnej w wysokości ok. 10 euro.
Wymagane jest również ubezpieczenie zdrowotne obejmujące ew. koszty związane z COVID-19, takie jak koszty kwarantanny, izolacji czy leczenia.

Uwagi

Po przylocie na Seszele należy podać adres planowanego miejsca pobytu, jak również dysponować odpowiednimi do czasu pobytu środkami finansowymi (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).
W przypadku zakupienia pobytu w hotelu na wyspie Praslin lub La Digue transfer do hotelu po przylocie/przed lotem powrotnym uzależniony jest od godzin kursowania promu. Godziny te mogą ulegać zmianom. W przypadku braku możliwości zorganizowania transferu w danym dniu konieczne jest spędzenie nocy po przylocie lub dzień przed wylotem w hotelu na głównej wyspie, Mahe.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl