Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 3411 zł

  • Kod oferty: 1507
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 19oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 19oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 18oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 20oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 21oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 23oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 24oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 21oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 19oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane
Kraj

PORTUGALIA


Opis



Położenie

w pobliżu centrum Funchal, nowoczesny z widokiem na ocean, w okolicy promenady w dzielnicy Lido, z licznymi kawiarniami, restauracjami, sklepami; idealny dla par oraz wszystkich, którzy doceniają malownicze widoki, położony ok. 1,5 km od Doca do Cavasas – kąpielisko oceaniczne, wkomponowane w skalały, ok.1,5 km od obiektu Muzeum CR7, ok.2 km od kasyna, ok.20 km od lotniska

Plaża

ok. 50 m od hotelu, mała, kamienista

Wyposażenie

Hotel Melia Madeira Mare to nowoczesny i designerski  5* obiekt, należący do sieci Melia, będącej gwarancją najwyższej jakości usług, oferuje 220 pokoi, zlokalizowanych w 10 - piętrowym budynku; do dyspozycji gości: 24h recepcja, punkt wymiany walut, przestronne lobby, basen ze słodką wodą, leżaki, restauracja Mare Nostrum z kuchnią lokalną, międzynarodową, kulinarne show; Massimo a la carte, 3 bary (m.in. w lobby, przy basenie) 3 tarasy z widokiem na ocean lub ogród, Wi-Fi, Spa & Wellness, sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaże, klub fitness, siłownia, fryzjer, parking, sale konferencyjne

Internet

Wi-Fi – na terenie obiektu gratis

Wyżywienie

BB – śniadanie (w formie bufetu) HB – śniadanie, obiadokolacja (w formie bufetu)

Zakwaterowanie

Pokój Dwuosobowy – ok. 25m2, klimatyzacja, TV, Wi-Fi, szafa lub garderoba, zestaw do parzenia kawy i herbaty, balkon, łazienka z wyposażeniem (WC, bezpłatny zestaw kosmetyków, szlafrok, wanna lub prysznic, ręczniki, kapcie, suszarka do włosów)

Rozrywka

Muzyka na żywo (okazjonalnie) Bilard (za opłatą) strefa SPA

Sport

Siłownia, basen ze słodką wodą, brodzik dla dzieci,

Kategoria lokalna

5*

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.


Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.



TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM. NA LOTNISKU BĘDZIE CZEKAŁ PRZEDSTAWICIEL NEKERY (POLSKO LUB ANGLOJĘZYCZNY).

 

 




Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl