Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 8625 zł

  • Kod oferty: 17765
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 26oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 28oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 29oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 31oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 28oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 27oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 26oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Hotel usytuowany w malowniczej scenerii; pośród egzotycznego ogrodu pełnego tropikalnej roslinności i mostków, przy plaży, kwadrans spacerem od centrum. Świetne miejce na relaks w karaibskim otoczeniu. 

Położenie

W Playa del Carmen, przy piaszczystej plaży, ok. 3 km od centrum i słynnej 5th Avenue, 52 km od lotniska w Cancum, 65 km od Tulum, 3 km od przystani promowej (do Cozumel). 

Wyposażenie

Lobby, recepcja (24 h), restauracja główna (bufety, taras z widokiem na morze), restauracje a'la carte (włoska, meksykańska Terazza Grill), snack bar przy basenie, zakątek z lodami, kawiarnia na tarasie pośród drzew, bar przy basenie swim up, wieczorny bar Papos (czynny do godz. 02.00), bar plażowy, bar w lobby, odpłatne Wi-Fi.  

Pokoje

Superior - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, sejf, telefon, TV sat, mała lodówka, sprzęt do prasowania, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 27 m kw.
Premium - dodatkowo serwis do przygotowania kawy, szlafroki w łazience, butelka wina na powitanie, napoje i piwo w minibarze (codziennie), wyznaczone alkohole premium w barach, bezpłatne Wi-Fi, kolacja w restauracji japońskiej (w siostrzanym hotelu The Reef Coco Beach), wstęp do plażowego baru Nikos Lounge, 25% zniżka do spa.  

Wyżywienie

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje, lokalne alkohole, kolacja w restauracji włoskiej, kolacja w restauracji meksykańskiej.

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, kajaki, paddle boarding, aerobik, fitness, bilard, tenis stołowy, minigolf, siatkówka plażowa, joga, rowery. Odpłatne: pozostałe sporty wodne, centrum nurkowe PADI, pięknie zaprojektowana strefa spa&wellness.

Dla dzieci

Brodzik, sala zabaw, animacje, wysokie krzesełka w restauracji.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl