-
cena od: 5739 zł
- Kod oferty: 17776
- Ocena: brak
-
Pogoda w styczniu: 25oCPogoda w lutym: 25oCPogoda w marcu: 26oCPogoda w kwietniu: 28oCPogoda w maju: 29oCPogoda w czerwcu: 30oCPogoda w lipcu: 30oCPogoda w sierpniu: 31oCPogoda w wrześniu: 30oCPogoda w październiku: 28oCPogoda w listopadzie: 27oCPogoda w grudniu: 26oC
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- Naszym zdaniem
- Świetny hotel na beztroskie wakacje; doskonale usytuowany przy piaszczystej plaży i jednocześnie niedaleko różnych atrakcji miejskich. Jest nieduży (jak na zwyczaje w tym regionie), kameralny, przyjazny rodzinom z dziećmi. Ciekawa architektura, niska zabudowa, spokojna atmosfera.
- Położenie
- Przy plaży w Playa del Carmen, trzy przecznice od tętniącej życiem 5th Avenue (bary, sklepy, kluby nocne), 11 km od Xplore Park, ok. 54 km od lotniska w Cancun.
- Wyposażenie
- Lobby z całodobową recepcją, sklepik, punkt wymiany walut, restauracja główna Miramar, restauracja japońska Samurai, restauracja włoska a'la carte, restauracja meksykańska a'la carte, klimatyczny bar przy basenie (siedziska w wodzie), sport bar z tarasem na plaży, luksusowy Bar&Mar Lounge przy plaży (dla gości pakietu premium), bar Tabaco & Ron (drinki, kawa, herbata, przekąski), sala konferencyjna.
- Pokoje
- Superior - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, mała lodówka, sejf, żelazko i deska do prasowania, balkon z widokiem na ogród lub basen. Powierzchnia - ok. 27 m kw.
Premium - wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo: serwis do parzenia kawy, szlafroki, butelka wina na powitanie, codziennie napoje bezalkoholowe i piwo w minibarze, drinki typu premium w barach hotelowych, 25% zniżki do spa, wejście do lounge bar przy plaży i japońskiej restauracji Samurai, możliwość korzystania z infrastruktury Reef Playacar (z przejazdami). Pokoje mają dwie opcje widoków: na ogród lub częściowy widok na morze.
- Wyżywienie
- All inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów (restauracja główna), nielimitowane korzystanie (kolacje) z restauracji włoskiej i restauracji meksykańskiej (a'la carte lub table menu), przekąski w snack barze, lokalne napoje bezalkoholowe, kawa, herbata, wino w wyznaczonych barach.
- Sport i rozrywka
- Basen o nieregularnym kształcie z mostkiem, jacuzzi, fitness klub, tenis stołowy, minigolf, bilard, aerobik, gimnastyka i siatkówka w wodzie, lekcje języka hiszpańskiego, rowery, zajęcia rekreacyjne w dzień, wieczorna rozrywka w The Theatre, możliwość korzystania ze sportów wodnych (odpłatne wypożyczalnie przy plaży). W hotelu działa Ya'ax Spa z malowniczą częścią na zewnątrz (ogród zen, strefa relaksu, sauna). Niedaleko znajduje się pole golfowe.
- Dla dzieci
- Plac zabaw, sala zabaw, animacje dla dzieci w wieku 4-12 lat, według dostępności
- Cena zawiera
- Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
- Cena nie zawiera
- Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
- Oferta pakietowana dynamicznie
- W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
- Podróżni z paszportem innym niż polski
- Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
- Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
- Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl