Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 6309 zł

  • Kod oferty: -203382
  • Ocena: brak
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Butikowy hotel otwarty w maju 2023 r., malowniczo usytuowany, pełen zieleni. Eleganckie wnętrza, klasyczny styl połączony z nowoczesnymi udogodnieniami, dookoła bogactwo przyrody, wszystkie pokoje z balkonami.   

Położenie

Północno-zachodnie wybrzeże, w pobliżu ujścia rzeki Tombeau do oceanu, ok. 200 m od plaży Le Goulet Beach, 4 km od centrum miejscowości Balaclava, ok. 14 km od stolicy wyspy w Port Louis, ok. 16 km od słynnego kurortu Grand Baie, ok. 57 km od lotniska.

Wyposażenie

Lobby, recepcja 24h, pięknie zaprojektowana restauracja Le Jardin (bufety i a'la carte, część z tarasem ogrodowym), bar przy basenie, bar Tam Tam, room service, sala bankietowa, lounge z prysznicami (przy wczesnym przylocie i późnym odlocie), sala spotkań, butik, wypożyczalnia samochodów, punkt informacji turystycznej. 

Pokoje

Comfort - standardowy pokój 2-osobowy; sypialnia, łazienka (prysznic, toaleta, suszarka), telewizor LCD, telefon, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon. Powierzchnia - ok. 34 m kw. 
Superior - sypialnia (dodatkowo sofa), łazienka (prysznic, toaleta, suszarka), telewizor LCD, telefon, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon (widok na las lub rzekę/basen). Powierzchnia - ok. 43 m kw. 
Family - pokój rodzinny; 2 sypialnie (w jednej łóżko king size i część wypoczynku dziennego, w drugiej - łóżko piętrowe dla dzieci),  łazienka (prysznic, toaleta, suszarka), telewizor LCD, telefon, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon (widok na las). Powierzchnia - ok. 43 m kw. 
Family suite - większe i wygodniejsze mieszkanie dla rodziny; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, druga sypialnia dla dzieci (łóżko piętrowe), 2 łazienki, telewizor LCD, telefon, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łącza Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon. Powierzchnia - ok. 59 m kw.  


Wyżywienie

BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Sport i rozrywka

Basen, 2 zjeżdżalnie wodne, ścianka wspinaczkowa, siłownia, centrum odnowy biologicznej z gabinetami zabiegowymi, sauną, łaźnią i basenem do ćwiczeń. 


Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, sala zabaw, kids club.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróżni z innym paszportem jak polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl