Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 5712 zł

  • Kod oferty: 20264
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 29oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 29oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 29oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 28oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 26oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 24oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 24oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 25oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 26oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 27oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 29oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Sympatyczny i kameralny hotel, którego nazwa pochodzi od widocznej na horyzoncie majestatycznej skały. Piękny ogród, lokalny styl w architekturze, rodzinna atmosfera.

Położenie

Na północnym wybrzeżu, 4 km od  znanego kurortu Grand Bay, 35 km od Port Louis, 80 km od lotniska, kilometr od miejscowości  Cap Malheureux. Przejście do publicznej plaży przez ulicę. W pobliżu hotelu znajduje się przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Piękne lobby w tropikalnym stylu z recepcją i punktem wymiany walut, restauracja główna (kuchnia międzynarodowa i lokalna, bufety i dania z karty), 2 restaurcje a'la carte (dania kuchni regionalnej),  bar przy basenie, bar samoobsługowy, beach service, butik, bezpłatne Wi-Fi, pralnia, wypożyczalnia samochodów.

Pokoje

Superior - wygodne i przestrzenne (ok. 33 m kw.); indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łazienka z prysznicem, oddzielnym wc, suszarką do włosów, sejf, minibar, telefon, TV sat, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras z widokiem na ogród.
Deluxe - wygodne i przestrzenne (ok. 35 m kw.); indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łazienka z prysznicem, oddzielnym wc, suszarką do włosów, sejf, minibar, telefon, TV sat, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras z widokiem na ogród.
Family deluxe - większe pokoje (powierzchnia - ok. 40 m kw.);  indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łazienka z prysznicem, oddzielnym wc, suszarką do włosów, sejf, minibar, telefon, TV sat, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras z widokiem na ogród.
Minibar i zestaw do kawy/herbaty - odpłatnie.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów (restauracja główna), posiłki główne zamiennie także w restauracjach a'la carte (wymagana rezerwacja), woda, mineralna, kawa, herbata, wino stołowe, lokalne napoje akoholowe, wieczorna przekąska, kosz piknikowy na wycieczki (należy zgłosić dzień wcześniej). Śniadanie, obiad i kolację mozna także zarezerwować w innych hotelach sieci Attitude (wymagana rezerwacja min. 48 godz. wcześniej). 

Sport i rozrywka

2 baseny z tarasem słonecznym, kort tenisowy, tenis stołowy, siłownia, rzutki, łódź ze szklanym dnem, kajaki, stand up paddle - bezpłatnie. Za opłatą:  wycieczki katamaranem, nurkowanie (w pobliżu  diving centre), rowery, warsztaty kulinarne, masaże i zabiegi kosmetyczne.
Wieczorami muzyka na żywo, pokazy segi. 

Dla dzieci

Miniklub, plac zabaw, sala zabaw, indywidualna (płatna) opieka nad dzieckiem, możliwe wypożyczenie wózka dziecięcego i akcesoriów niemowlęcych. 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróżni z innym paszportem jak polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl