-
cena od: 3311 zł
- Kod oferty: 17398
- Ocena: brak
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- Opis kontrahenta
- Opis ogólny:
Hotel miejski Verdi znajduje się w pobliżu plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 800 m. Miasto Sliema jest oddalone o około 800 m (Valletta około 7 km, Mdina około 12 km). W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 250 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Przystanek autobusowy (ok. 190 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 4 km szpital. Lotnisko (MLT) położone jest ok. 999 km od hotelu. Kolejne lotnisko (MLA) jest oddalone o ok. 7 km.
Wyposażenie :
Ten 10-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 106 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby, windę oraz klimatyzację. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa jest dostępna odpłatnie. Za usługę prania mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (za ewentualną opłatą).
Sport/czas wolny:
Oferty wellness: sauna za ewentualną opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
- WYŻYWIENIE
- WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
- DOKONANIE REZERWACJI
- Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
- PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
- Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl