-
cena od: 1687 zł
- Kod oferty: 17804
- Ocena: brak
-
Pogoda w styczniu: 15oCPogoda w lutym: 15oCPogoda w marcu: 16oCPogoda w kwietniu: 19oCPogoda w maju: 23oCPogoda w czerwcu: 27oCPogoda w lipcu: 30oCPogoda w sierpniu: 30oCPogoda w wrześniu: 27oCPogoda w październiku: 23oCPogoda w listopadzie: 20oCPogoda w grudniu: 17oC
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- Naszym zdaniem
- Hotel bardzo dogodnie usytuowany przy promenadzie, skomunikowany z innymi miejscami wyspy. Malownicze widoki na port, morze i miasto, basen na dachu, wiele atrakcji w okolicy. Świetna baza wypadowa na wycieczki.
- Położenie
- Tuż przy gwarnej promenadzie w Gzira, nieopodal miasta Sliema (można dojść do niego spacerem wzdłuż morza), ok. 12 km od lotniska, ok. 2 km od plaży. Niedaleko (ok. 500 m od hotelu) znajduje się przystanek autobusowy.
- Wyposażenie
- Całodobowa recepcja z lobby (bezpłatne Wi-Fi), restauracja główna, bistro bar Seashore z częścią na zewnątrz, letni bar przy basenie, automat z napojami i przekąskami, room-service, sala konferencyjna, punkt wymiany walut, usługi pralnicze. Przy hotelu jest wypożyczalnia samochodów i motocykli.
- Pokoje
- Standardowe - klasycznie wyposażone; klimatyzacja, łazienka z wanną/prysznicem i suszarką, telewizor, odpłatnie: sejf, minibar, serwis do przygotowania kawy/herbaty, łącza internetowe.
City view room - dodatkowo balkon (widok na miasto).
Harbour view room - dodatkowo balkon (widok na port).
- Wyżywienie
- BB - śniadania w formie bufetu lub a'la carte
HB - śniadania i obiadokolacje
FB - śniadania, obiady i kolacje
- Sport i rozrywka
- Basen (czynny w sezonie letnim), sauna, okazjonalnie program rozrywkowy, dyskoteka. Niedaleko są ośrodki sportowe, bary, puby, 3 km od hotelu znajduje się kino.
- Dla dzieci
- Wydzielona część w basenie (czynny latem), wysokie krzesełka w restauracji, odpłatne łóżeczka niemowlęce (na zamówienie).
- Informacje dodatkowe
- UWAGA - hotel nie przyjmuje Gości poniżej 18- go roku życia oraz nie akceptuje zwierząt domowych.
- Cena zawiera
- Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
- Cena nie zawiera
- Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
- Oferta pakietowana dynamicznie
- W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
- Podróżni z paszportem innym niż polski
- Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
- Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
- Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl