Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 2420 zł

  • Kod oferty: 929
  • Ocena: brak
  • Pogoda w styczniu:Temperatura powietrza 15oC
    Pogoda w lutym:Temperatura powietrza 15oC
    Pogoda w marcu:Temperatura powietrza 16oC
    Pogoda w kwietniu:Temperatura powietrza 19oC
    Pogoda w maju:Temperatura powietrza 23oC
    Pogoda w czerwcu:Temperatura powietrza 27oC
    Pogoda w lipcu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w sierpniu:Temperatura powietrza 30oC
    Pogoda w wrześniu:Temperatura powietrza 27oC
    Pogoda w październiku:Temperatura powietrza 23oC
    Pogoda w listopadzie:Temperatura powietrza 20oC
    Pogoda w grudniu:Temperatura powietrza 17oC
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Malowniczo usytuowany, sympatyczny hotel oferujący wspaniałe widoki, dobry serwis, restaurację na dachu, spa, funkcjonalnie urządzone pokoje, dwa baseny. Dobre miejsce na wypoczynek i bazę wypadową.  

Polożenie

Hotel usytuowany na wyspie Gozo w porcie Mgarr, ok. 5 km na pólnmoc od Malty, ok. 36 km od lotniska. Przeprawa promowa z Cirkewwa na Gozo trwa ok. 25 minut. W pobliżu znajdują się restauracje, bary, sklepy.

Wyposażenie

Lobby z recepcją, 2 windy, restauracja (dania kuchni śródziemnomorskiej i maltańskiej), letnia restauracja na dachu (ósme piętro) z panoramicznym widokiem na zatokę/port, bar, bezpłatne Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, sala konferencyjna, parking, wypożyczalnia rowerów i samochodów.  

Pokoje

Country View - wyposażone w klimatyzację, łazienkę (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), TV sat, minibar (płatny),  sejf, zestaw do parzenia kawy / herbaty, bezpłatne WI-FI (zasięg może być różny w różnych częściach hotelu i nie gwarantujemy jakości sygnału).
Sea View - wyposażony tak jak pokój Country View. Z pokoju rozpościera się widok na morze i port.
Superior Sea View with balcony - wyposażony tak jak pokój Country View. Znajduje się na najwyższym piętrze w nowszej części budynku. Posiada balkon.

Wyżywienie

BB - Śniadania
HB - Śniadania i obiadokolacje (napoje płatne)

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny (nieogrzewany, czynny od kwietnia do października). Odpłatnie: salon gier, SPA Elemis a w nim basen (dla osób powyżej 16 r. życia), siłownia, sauna, jacuzzi, zabiegi kosmetyczne.

Dla dzieci

Brak infrastruktury dla dzieci.

Transfer promem

Cena biletu na prom nie jest wliczona w cenę pakietu. Po transferze z lotniska do portu, podróżni po zakupie biletu i przepłynięciu na wyspę Gozo są odbierani z portu taksówką i przewożeni do hotelu. Transfer powrotny jest realizowany tak samo.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Warunki wjazdowe do kraju

Aktualizacja z 25 lipca 2022 
Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.
Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malta
Ministerstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspx
Ministerstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/

Powrót do Polski

POWRÓT DO POLSKI
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Cena nie zawiera

podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Warunki przelotu

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) Koszt bagażu jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.W przypadku przelotów liniami LOT wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z WIZZ każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    Bagaż rejestrowany za dopłatą, która jest widoczna podczas dokonywania rezerwacji. WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.W przypadku przelotów liniami Wizz Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc Ryanair każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    - bagaż rejestrowany 20 kg (119x119x81cm). Cena bagażu jest widoczna podczas dokonywania rezerwacji.Pierwszeństwo wejścia na pokład.Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm. Koszt usługi jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.W przypadku przelotów liniami Ryanair wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z Air Malta każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 10 kg- jeden bagaż rejestrowany - waga maksymalna 23 kgMiejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku, nie ma możliwości wcześniejszego ich wyboru.W przypadku przelotów liniami Air Malta wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.UWAGA - przeloty liniami Air Malta odbywają się tylko z Warszawy. Loty z Wrocławia pomimo kodu Malta Air podanego na rezerwacji realizowane są liniami Ryanair i zastosowanie w ich przypadku mają warunki przewozowo-bagażowe tejże linii. 

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2022 www.travelpunkt.pl