Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 2509 zł

  • Kod oferty: -111729
  • Ocena: brak
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane
KATEGORIA

3*

REGION

Costa Brava

OPIS


hotel




lokalizacja


100 m od LLoret De Mar, 20 km od lotniska w Gironie, 90 km od lotniska w Barcelonie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.




kategoria hotelu


3*



kategoria lokalna hotelu


3*




opis hotelu

Data otwarcia


1973 r. Odnowiony w 2012 r.


Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.






internet



- Wi-Fi w lobby bezpłatne



plaża



300 m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

pokoje



Zlokalizowane w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)

Typy pokoi:


- pokoje standardowe dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon



Wyżywienie


- restauracja główna, bar

bez wyżywienia




śniadanie


- śniadanie (07:00-10:00)




śniadanie i obiadokolacja


- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)



śniadanie, obiad i kolacja


- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00)


All Inclusive Soft (10:00-23:00)

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe tylko do posiłków





z myślą o dzieciach



- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)



aktywnie i animacyjnie




w cenie



- sauna
- jacuzzi



płatne


- bilard
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka




dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?odizolowanie zakażonego gościa od pozostałych

OPŁATA TURYSTYCZNA
W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:
5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.),
4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba),
3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)
apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba).
Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.
Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.



Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.




Aktualizacja opisu


08.02.2024 16:06


usługi dostępne w hotelu



Wi-Fi


SPA


All Inclusive


Serwis plażowy


Pokoje 4 osobowe


Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl