Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 1238 zł

  • Kod oferty: -155762
  • Ocena: brak
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Miejsce wyjazdu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



Naszym zdaniem

Elegancki hotel składający się z dwóch budynków, dogodnie usytuowany przy plaży i blisko centrum, pośród malowniczych pejzaży. Prywatna plaża, basen, 204 pokoje i apartamenty, wellness & spa, centrum biznesowe, restauracja a la carte na tarasie dachowym. 

Położenie

Przy plaży z platformą (leżaki i parasole bezpłatnie), oddzielonej od hotelu promenadą, ok. 3 km od centrum pięknego miasta Herceg Novi, ok. 27 km od Tivatu, 26 km od Dubrownika, ok. 115 km od lotniska w Podgoricy. W pobliżu są bary i restauracje.  

Wyposażenie

Recepcja 24h, kącik czytelniczy, bezpłatne łącza Wi-Fi w lobby, bankomat, restauracja główna, piano bar, pool bar, lemon bar na parterze hotelowym z tarasem, restauracja a'la carte Olive Terrace na tarasie 5.piętra (kuchnia śródziemnomorska i lokalna), sala konferencyjna, przechowalnia bagażu, 3 windy, bezpłatny parking.    

Pokoje

Standard land view DZL - standardowy pokój; łazienka, klimatyzacja, telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 18 m kw. Usytuowanie w budynku głównym.
Standard side sea view - standardowy pokój; łazienka, klimatyzacja, telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 18 m kw. Usytuowanie w budynku głównym.
Standard sea view - standardowy pokój; łazienka, klimatyzacja, telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar, balkon lub taras z widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 18 m kw. 
Superior sea view - duża sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka, Wi-Fi, telefon, sejf, minibar, balkon lub taras z widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 38 m kw. Usytuowanie w budynku głównym lub aneksie.
Deluxe park view - łazienka, klimatyzacja, telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar, balkon lub taras z widokiem na park. Powierzchnia - ok. 25-30 m kw. Usytuowanie w aneksie. 
Zakwaterowanie - od godz. 14.00
Wykwaterowanie - do godz. 12.00

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania (bufet), kolacje (bufet, napoje płatne)

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny, taras słoneczny, centrum wellness (basen z wodą mineralną, łaźnia parowa, sauna fińska i na podczerwień, jacuzzi, grota solna, gabinety masażu), okazjonalnie wieczorna rozrywka w lipcu i sierpniu.

Dla dzieci

Brodzik zewnętrzny, łóżeczka niemowlęce.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl