Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 2710 zł

  • Kod oferty: -8679
  • Ocena: brak
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



POŁOŻENIE

Hotel położony na półwyspie Babin Kuk, z widokiem na Wyspy Elafickie, ok. 100 m od najbliższych sklepów i barów, ok. 6 km od centrum DUBROWNIKA; ok. 22 km od portu lotniczego w Dubrowniku; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (częstotliwość przejazdów zależna od sezonu; do centrum Dubrownika).
Miłośników zwiedzania ucieszy bliskość Dubrownika, a spragnionych relaksu położenie obiektu w rozległym parku, blisko plaży.

PLAŻA

przy hotelu naturalna plaża (zacieniony teren); Cava Beach, żwirowo-kamienista, ok. 200 m od hotelu, parasole i leżaki płatne (ok. 5-7 EUR/dzień), utrudnienia dla osób z ograniczeniami ruchowymi; plaża posiada wydzieloną cześć dla nudystów; plaża dla sąsiednich hoteli z sieci Valamar - Copacabana, żwirowo-kamienista, miejscami piaszczysta, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, ok. 250 m od hotelu, parasole i leżaki płatne (ok. 3 EUR/dzień), ręczniki za kaucją; dostępna 3. plaża prywatna przy hotelu Valamar Dubrovnik President: żwirowo-kamienista, ok. 150 m od hotelu, parasole i leżaki płatne (ok. 5-7 EUR/dzień).

HOTEL

Komfortowy hotel, z bogatym zapleczem spirtowym, wyrózniającym się serwisem;  odznaczony nagrodą Travellers' Choice przyznawanej obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

całodobowa recepcja,  restauracja - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska, kuchnia międzynarodowa, show cooking, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, dwa przestronne tarasy przy restauracji z widokiem na morze i wyspę Daksa, aperitif-bar w lobby, bar przekąskowy przy basenie; sklep z pamiątkami, kantor; 
za opłatą: salon kosmetyczny, możliwość rezerwacji biletów na różne wydarzenia w hotelu oraz Dubrowniku, dokonywanie rezerwacji w miejscowych restauracjach itp. (w biurze obsługi Klienta, bezpłatnie), lekarz na wezwanie, punkt internetowy (ok. 3-5 EUR/godz.), room-service (w godzinach wyznaczonych przez hotel); 

INTERNET

bezpłatny internet bezprzewodowy w całym hotelu

KONFERENCJE/INCENTIVE

3 sale konferencyjne, każda dla ok. 80 osób, 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Na terenie obiektu znajduje się centrum wellness, basen ze słonecznym tarasem, a także podgrzewany basen kryty. Aktywni goście zagrają w tenisa, poćwiczą w siłowni albo skorzystają z bogatej oferty sportów wodnych w okolicy.
Do dyspozycji: basen główny ze słodką wodą, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; tenis stołowy, minigolf, boisko do piłki nożnej, koszykówka, siatkówka, siatkówka plażowa, boccia, pilates, aqua aerobik; wieczory muzyczne kilka razy w tygodniu (w szczycie sezonu); programy sportowo-rekreacyjne na terenie całego kompleksu Valamar (o częstotliwości decyduje hotel); centrum wellness (w hotelu Valamar Dubrovnik President oraz hotelu Valamar Lacroma Dubrownik, za dodatkową opłatą): sauna, masaże, zabiegi pielęgnacyjne; korty tenisowe ok. 200 m od hotelu (płatne); sporty wodne na plaży (w wysokim sezonie oraz zależnie od ilości osób).

DLA DZIECI

brodzik dla dzieci, animacje dla dzieci, krzesełka w restauracji, łóżeczka za opłatą

ZAKWATEROWANIE

Hotel posiada łacznie 308 pokoi. 
pokój standardowy: 2-os. (możliwość 1 dziecka do lat 2), wygodny i praktycznie urządzony, ok. 24-27 m, zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna (LCD), telefon, internet bezprzewodowy, sejf, minibar (płatny).
pokój z balkonem lub z balkonem i widokiem na ogród na zamówienie, za dopłatą.
pokój z balkonem lub z balkonem i bocznym widokiem na morze na zamówienie, za dopłatą.

WYŻYWIENIE

BB - śniadania w forie szwedzkiego stołu. 
HB - śniadania i obiadokolacje w formie szwedzkiego stołu. Napoje do obiadokolacji za opłatą. 

INFORMACJE DODATKOWE

00385/20448237, www.valamar.com
akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg); // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe, 
transfer zbiorowy (tzw shuttle bus) lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, Wizz/Ryanair Priority + podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opieki rezydenta (Klienci są pod opieką lokalnego partnera i mają dostęp do wycieczek fakulttaywnych w j. polskim w zaprzyjażnionej, zewnętrznej firmie), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca  i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 2,50 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 2,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej. 
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.

WYCIECZKI FAKULTATYWNE PO POLSKU

Oferta bez rezydenta. Prima Holiday współpracuje z zewnętrzną zaprzyjaźniona firmą organizująca wycieczki fakultatywne w języku polskim. Przy wykupie takiej wycieczki,  organizator wycieczek wspiera Klienta w razie zaistniełej potrzeby. W takim wypadku jeśli Klienci będą potrzebowali pomocy na miejscu, mogą się do niego zwrócić. Ponad to Kienci są pod opieką lokalnego kontrahenta Prima Holiday, oraz posiadają telefon alarmowy / Whats App do Polski czynny 24h. 

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim,  napisz do nas maila na adres [email protected],  a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski na hasło PRIMA HOLIDAY można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
 

REZYDENT

Oferta bez rezydenta. 



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl