-
cena od: 1770 zł
- Kod oferty: 14638
- Ocena: brak
-
Pogoda w styczniu: 3oCPogoda w lutym: 6oCPogoda w marcu: 9oCPogoda w kwietniu: 16oCPogoda w maju: 21oCPogoda w czerwcu: 24oCPogoda w lipcu: 26oCPogoda w sierpniu: 28oCPogoda w wrześniu: 21oCPogoda w październiku: 15oCPogoda w listopadzie: 13oCPogoda w grudniu: 6oC
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- POŁOŻENIE
- Usytuowany w Dubrowniku na półwyspie Lapad. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy, linia autobusowa nr 4 dojeżdża do Starego Miasta w ciągu 10 minut jazdy. Odległość od lotniska Dubrownik wynosi 25 km.
- PLAŻA
- Lapad Beach - piaszczysto-kamienista, publiczna, oddalona ok. 50 m (przejście przez ulicę). Parasole i leżaki dodatkowo płatne.
- HOTEL
- KATEGORIA LOKALNA 3*
Hotel Komodor to hotel z najdłuższą tradycją na Półwyspie Lapad. Stara kamienna rezydencja z 1934 roku, ze starannie dobranym wystrojem hotelu, będzie przypominać o Morzu Śródziemnym takim, jakim był kiedyś. Widok na krystalicznie czyste morze i Archipelag Elaficki, bujna śródziemnomorska roślinność wywołuje poczucie ciszy i spokoju.
- DO DYSPOZYCJI GOŚCI
- Recepcja, lobby, kantor, przchowalnia bagażu, punkt informacji turystycznej, restauracja, bar. Za dodatkową opłatą opieka medyczna, pralnia,wypożyczalnia samochodów, parking.
- INTERNET
- Bezpłatny dostęp do internetu WiFi na terenie hotelu i w pokojach.
- SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
- Bezpłatnie: mały basen, leżaki i parasole
Odpłatnie: sporty wodne, kort tenisowe w pobliżu, centrum odnowy biologicznej w hotelu Uvala.
- ZAKWATEROWANIE
- Hotel Komodor liczy 113 pokoi: z czego 63 znajduje się w budynku głównym, a 50 w aneksie.
Double Room Park Side i Double Room Sea View dwuosobowe z dostawką, wyposażone w klimatyzację, TV/SAT, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, suszarkę do włosów, telefon, łazienkę z prysznicem lub wanną. Wszystkie pokoje z widokiem na morze w głównym budynku mają balkon.
Annex Park View dwuosobowe z dostawką, wyposażone w klimatyzację, TV/SAT, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, suszarkę do włosów, telefon, łazienkę z prysznicem. Nie posiadają balkonów.
- WYŻYWIENIE
- HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.
- INFORMACJE DODATKOWE
- https://www.hotelsindubrovnik.com/hr/hotel-komodor-dubrovnik-hr
- CENA
- Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg); // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe,
transfer zbiorowy (tzw shuttle bus) lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, Wizz/Ryanair Priority + podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opieki rezydenta (Klienci są pod opieką lokalnego partnera i mają dostęp do wycieczek fakulttaywnych w j. polskim w zaprzyjażnionej, zewnętrznej firmie), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 2,50 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 2,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.
- WYCIECZKI FAKULTATYWNE PO POLSKU
- Oferta bez rezydenta. Prima Holiday współpracuje z zewnętrzną zaprzyjaźniona firmą organizująca wycieczki fakultatywne w języku polskim. Przy wykupie takiej wycieczki, organizator wycieczek wspiera Klienta w razie zaistniełej potrzeby. W takim wypadku jeśli Klienci będą potrzebowali pomocy na miejscu, mogą się do niego zwrócić. Ponad to Kienci są pod opieką lokalnego kontrahenta Prima Holiday, oraz posiadają telefon alarmowy / Whats App do Polski czynny 24h.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim, napisz do nas maila na adres [email protected], a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski na hasło PRIMA HOLIDAY można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.
- WARUNKI WJAZDOWE
- * dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
- INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH
- Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
- REZYDENT
- Oferta bez rezydenta.
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl