Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 2306 zł

  • Kod oferty: -17491
  • Ocena: brak
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane
Kraj

HISZPANIA


Opis



Położenie

trzygwiazdkowy hotel położony przy plaży Cala Moreia, idealny wybór na niezapomniane wakacje na wschodnim wybrzeżu Majorki. W bliskim położeniu ok. 500m centrum Cala Moreja z licznymi restauracjami i sklepami, przystanek autobusowy ok. 60 m od hotelu. Port lotniczy w Palma de Mallorca oddalony o około 70 km od hotelu.

 

Plaża

piaszczysta, bezpośrednio przy hotelu, za opłatą leżaki i parasole (ok. 8 EUR) 


Wyposażenie

Hotel jest wyposażony w 99 pokoi zlokalizowanych w 4 piętrowym budynku, częściowo odnowiony w 2021 r. Do dyspozycji gości jest lobby, całodobowa recepcja, windy, sala TV, sejf (ok. 12 EUR/tydz., kaucja ok. 12 EUR), kącik internetowy (ok. 3 EUR/godz.) restauracja, bar przy basenie. Parasole, leżaki, ręczniki bezpłatne przy basenie, taras słoneczny na czwartym piętrze, przechowalnia bagażu, informacja turystyczna, za opłatą wynajem samochodu.

 

Dostęp do internetu

Wi-Fi za opłatą.

 

Zakwaterowanie

Pokój standardowy - max. obłożenie 2 osoby dorosłe + 1 dziecko, możliwość dostawki, TV LED, telefon, klimatyzacja, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów. Część pokoi standardowych stanowią pokoje standardowe wewnętrzne (interior) - max. obłożenie 2 osoby dorosłe, nie posiadają tarasu, balkonu ani okien, które można otworzyć. Pomimo tego, że są wewnętrzne, mają przeszkloną ścianę z widokiem na wewnętrzne patio hotelu. Pokój standardowy z widokiem na morze - wyposażony jak pokój standardowy, balkon/taras.

Wyżywienie

All Inclusive – śniadanie (7.30-10.00), obiad (13.00-14.30), kolacja(19.00-21.30) w formie bufetu. Przekąski (11.00-18.00). Wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barze (11.00-23.00).

Sport i Rozrywka

basen ze słodką wodą, leżaki i parasole przy basenie, siatkówka plażowa, za opłatą rzutki, sporty wodne.

 


Dzieci

łóżeczka dla niemowląt (na zapytanie), brodzik.


Kategoria Nekera

3  gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.

 

Cena nie zawiera obowiązkowego podatku turystycznego w wysokości 2,2 EUR/osoba/noc w przypadku obiektów trzygwiazdkowych i 3,30 EUR/osoba/noc w przypadku obiektów czterogwiazdkowych. Podatek płatny w recepcji podczas zakwaterowania.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.


Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.



TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM. NA LOTNISKU BĘDZIE CZEKAŁ PRZEDSTAWICIEL NEKERY (POLSKO LUB ANGLOJĘZYCZNY).


 



Mocne strony


- Baza wypadowa do zwiedzania wyspy
- Bezpośrednio przy plaży
- W pobliżu sklepy, bary, restauracje


Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl