Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 2096 zł

  • Kod oferty: -158475
  • Ocena: brak
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane



POŁOŻENIE

Hotel usytuowany ok. 65 km od portu lotniczego w Pafos oraz ok. 70 km od portu lotniczego w Larnace. W dzielnicy hotelowej, ok. 7 km od centrum miejscowości LIMASSOL,  przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu. TRANER DO/Z HOTELU TAKSÓWKA. 

PLAŻA

Publiczna, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza w odległości ok. 50 m od hotelu, przejście drogą, na miejscu bezpłatne parasole i leżaki.

HOTEL

Trzygwiazdkowy hotel posiada 114 pokoi, oferuje doskonałe połączenie luksusu, komfortu i minimalizmu, zapewniając niezapomniane doświadczenia i relaks dla wszystkich gości.
Hotel wyróżniony Nagroda Travellers' Choice 2023, która  przyznawana jest obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja 24h, lobby, 2 windy, ogród, taras słoneczny, kantor, parking, Wi-Fi.
Dodatkowo płatne: room-service, internet bezprzewodowy, pralnia, wypożyczalnia rowerów i samochodów.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Basen (leżaki i parasole przy basenie),  pokój zbaw dla dzieci, plac zabaw, centrum fitness, automaty, sauna, animacje, sporty wodne na plaży (płatne).

ZAKWATEROWANIE

Standardowy pokój ma 20 m2, oferuje zakwaterowanie z balkonem. Każdy pokój oferuje bezpośredni lub boczny widok na Morze Śródziemne i wyposażony jest w : telewizor, wanne lub prysznic, suszarke do włosów, bezpłatny zestaw kosmetyków, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, obsługa hotelowa.
Dodatkowo płatne: sejf, lodówka.

WYŻYWIENIE

Restauracja hotelowa serwuje wykwintne dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, zachęcając gości do odkrywania smaków Cypru.
BB - śniadania serwowane w formie bufetu.
HB - śniadania oraz obiadokolacje serwowane w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.
FB - śniadania, obiady oraz obiadokolacje serwowane w formie bufetu. Napoje do obiadów oraz obiadokolacji za dodatkową opłatą.
All Inclusive - śniadania, obiady oraz obiadokolacje serowane w formie bufetu. Napoje bezalkoholowe, woda, kawa, herbata, oraz lokalne napoje alkoholowe, w tym wino oraz piwo serwowane bez limitu w godzinach wyznczonych przez hotel (zwykle między 10.00 rano do godziny 22.30 wieczorem).

INFORMACJE DODATKOWE

https://www.harmonyhotel.com.cy/en/the-hotel
TRANER DO/Z HOTELU TAKSÓWKA. 

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg);  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], Easy Jet bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20cm; opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie, w Wizzair możliwośc wykupienia również usługi Wizzair Priority z bagażem na pokład do 10 kg (55 x 40 x 23) - opłata od 200pln; dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3,8%-4,5% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.

REZYDENT

Hotele w rejonie Ayia Napa i Protaras z polskojęzyczną obsługą rezydenta.
Hotele w Larnace, okolicach Paphos i Limassol pod opieką anglojęzycznego lokalnego kontrahenta.
Klienci na Cyprze Północnym pod opieką anglojęzycznego lokalnego kontrahenta.



Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl